söndag 13 september 2009

Fest,

närmare bestämt 70-årsfest var käre maken och jag på i går. En liten skara genomtrevliga människor var samlade för att förära jubilaren




...rosor, så klart



...och presenter i olika storlekar och av olika
hårdhetsgrad. Presenter att läsa och presenter
att lyssna på. Presenter att plantera och
presenter att dricka.


Det är trevlig att vara omgiven av glada och festklädda människor;



..kvinnor med kläder i vackra färger,




..kvinnor med vackra smycken,




..att sätta sig vid ett vackert dukat bord




..och bli serverad en delikat italiensk buffé!


Jag tar för givet att värdparet är nöjda med festen - skogsfolket är det definitivt!


God eftermiddag önskar


Skogseva

2 kommentarer:

  1. Visst är den söt och näpen...gauran = grekiskt som betyder superb läste jag....

    Alltid trevligt med festligheter !!

    SvaraRadera
  2. Inger: Mycket snygg! Jag har sett den länge, men inte vetat namnet. Vill ha - nästa säsong!

    Mycket trevlig fest...

    SvaraRadera

Om du skriver några ord blir jag väldigt glad. Jag läser alla kommentarer med stort intresse och om jag inte svarar beror det antingen på att att jag rest till bortre Indien eller att jag är död!