tisdag 23 juni 2009

Ingenting


...är ingenting. Kanske hålet i en ring. Bloggen i dag handlar om - ingenting.

Dagen har dock varit upplevelserik - det berättar jag om i morgon.




Jag lyckades fånga den drumlande, knubbiga och tunga
guldbaggen på en något bättre bild i går. Blickarna dras ofelbart
till det guldgrönskimrande hårda höljet. Den ser god ut. Som en
knaprig karamell ungefär.





Liljan jag köpte i flyinge ser också god ut. Som en
grönsak, en gurka kanske. Eller en udda banan.
Men det är nog troligare att det är just en lilja och
inget annat.


God middag önskar


Skogseva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du skriver några ord blir jag väldigt glad. Jag läser alla kommentarer med stort intresse och om jag inte svarar beror det antingen på att att jag rest till bortre Indien eller att jag är död!