tisdag 8 december 2009

Vaccinationsreaktion

Nu har röda bilen äntligen fått sina vintergaloscher på. Lite knappt mönsterdjup enligt däckgossen. Nästa vinter måste jag köpa nya, men inte nu





när jag just varit och handlat en del av årets julklappar. Och ett par svarta skor till mig själv. Reaskor, men ändå. Inte riktigt rätt storlek men om jag stoppar en sula i ska jag nog slippa tappa dem när jag stolpar fram! Man kan inte begära att allt ska vara perfekt när man ramlar över sista reaparet.





Och när jag traskade runt i affärerna kände jag mig så underligt trött... När jag kom hem konstaterade jag att jag säkert hör till dem som reagerar på influensavaccinet. Jag har feber och ont i kroppen - jag lägger mig på soffan och drar ett par katter över mig.

God eftermiddag önskar

Skogseva

1 kommentar:

  1. Men tänk - du slipper i alla fall alla slags influensor! Kram från storasyster, som fortfarande är lomhörd på ena örat.

    SvaraRadera

Om du skriver några ord blir jag väldigt glad. Jag läser alla kommentarer med stort intresse och om jag inte svarar beror det antingen på att att jag rest till bortre Indien eller att jag är död!