måndag 7 december 2009

Bridge och sprutor

Min första bridgetävling är avklarad. Tack, det gick bra. Min partner och jag kom på sjunde plats. Eller näst sist om man så vill.




Det tycker jag var duktigt av oss. Att inte komma sist alltså. Vi var inte sämst...



Vi pausade efter två timmar - drack kaffe och åt tigerkaka. Sedan spelade vi två timmar till.




Och efter det blev det vaccination. Influensavaccination. Svininfluensa i vänster arm och vanlig influensa i höger arm. Hur kommer jag att må i morgon?

Det får vi se då, säger

Skogseva

2 kommentarer:

  1. Ser det så rörigt ut när man spelar bridge? Kram från en lomhörd storasyster

    SvaraRadera
  2. Storasyster: Det är icke rörigt. Förmodligen håller Syd/Nord på att spela hem ett hjärterbud, även om det ser konstigt ut att Ruter ess är lagt på Spader ess..
    I dag är jag lomhörd på vänster öra och öm i vänster arm.
    Kram från lillasyster

    SvaraRadera

Om du skriver några ord blir jag väldigt glad. Jag läser alla kommentarer med stort intresse och om jag inte svarar beror det antingen på att att jag rest till bortre Indien eller att jag är död!