tisdag 5 januari 2010

Avatar!

I dag lyckades vi! Vi fick våra biljetter,vi fick våra glasögon, godiset var sparat från den misslyckade dagen i går, vi intog våra platser....




.. och äventyret kunde börja.

Är man som jag en vuxen sagoälskare, som inte tycker att det är det minsta konstigt att varelser med främmande utseende rider på drakliknande djur, har man stort nöje av filmen. Tekniken firar triumfer med denna film. Jag säger bara: Se den!

I morgon är jag sällskapsdam åt två små pojkar och bloggeriet får ligga nere.

God middag önskar

Skogseva

2 kommentarer:

  1. Den filmen kan jag säkert avstå ifrån, men lånar gärna Kulla-Gulla vid tillfälle. Har inte sett filmen, men älskade böckerna och dom står i en bokhylla i Kråkbrickan. Tittade på dom för ett par dagar sedan. Kram från storasyster

    SvaraRadera
  2. Storasyster: Jag tror att du hade gillat den - faktiskt.
    Kulla-Gulla ska du få låna, såklart.
    Vi ringer väl i morgon, antar
    Lillasyster

    SvaraRadera

Om du skriver några ord blir jag väldigt glad. Jag läser alla kommentarer med stort intresse och om jag inte svarar beror det antingen på att att jag rest till bortre Indien eller att jag är död!