söndag 21 mars 2010

Rengöringsattiraljer

Duschen behövde ett nytt duschhuvud. Rensad och avkalkad många gånger började den ge upp och ville inte mer. Lämnade från sig ett fåtal droppar som nästan inte räckte att väta våra kroppar.

Då hittade jag ett trevligt ersättningshuvud. Till duschen alltså... Ett med LED-ljus i.

http://www.etrendstore.se/





Jag älskar sådant här! Kallt vatten - då lyser duschen vackert grön.





Normalvarmt - stiligt blått sken.





Riktigt varmt och gott - rött. Skulle du höra till de personer som gillar att kliva ur duschen lite halvskållad får du öka värmen och då blinkar duschhuvudet rött på ett illavarslande sätt.

Man kan duscha i mörker om man vill...

Är det fler än jag som tycker att sån´t här livar upp vardagen?


God middag önskar en nyduschad

Skogseva

6 kommentarer:

  1. Oh så trevligt !! Varde ljus ...

    SvaraRadera
  2. Tja, vi kanske skulle kunna få Måns till att börja duscha istället för bada med ett sådant? Och vi som duschar i en "grotta" skulle ju onekligen behöva lite mer ljus där inne...

    SvaraRadera
  3. Absolut, man får göra sitt bästa för att bringa ljus i vardagen :D

    Marit

    SvaraRadera
  4. Inger: Verkligen ett sant och passande uttryck.

    Yngsta: Du får räkna med att det blir långduschar med ett sådant häftig ljus. Åtminstone har mina duschar inte blivit kortare!

    Marit: Absolut! Och så känner man sig extra fräsch när man duschat blått!

    SvaraRadera
  5. Coolt :) Ett sånt ska jag be mamma å pappa fixa ;p allt bra? puss&kram

    SvaraRadera
  6. Hannzoo: Allt är bra här. Det köper de säkert om du vill ha...
    Puss o kram på dig stumpan

    SvaraRadera

Om du skriver några ord blir jag väldigt glad. Jag läser alla kommentarer med stort intresse och om jag inte svarar beror det antingen på att att jag rest till bortre Indien eller att jag är död!