tisdag 16 februari 2010

Först steg vi upp...



...och sedan gick vi ut till bilen.






















Det var ganska mycket moln.






















Sedan åkte vi länge länge. Vi åkte över en bro.




















Sedan svängde vägen och då gjorde vi det också.





















Då var vi vid Arken. Först tittade vi i museishopen.

























Sedan tittade vi på Miró. En grå.

























Och sedan tittade vi på Miró igen.

























Och sedan tittade vi på Miró. En grön.

























Sedan tittade vi på Miró. En gul.
























Sedan tittade vi på Miró. En blå.
























Sedan var det något annat. Det var inte Miró.

























Sedan åt vi mat. Matrummet såg ut så här.





















När vi tittade ut såg det ut så här.
























Maten var god.























En mat var med kött och en mat var med fisk.

























Två drack sådant här kaffe.





















Sedan tittade vi i shopen lite till.

























Så här såg huset ut som vi var i.

Sedan åkte vi hem.

Det var en rolig dag.


God dag säger

Skogseva

5 kommentarer:

  1. Vilken mysig liten resa ni gjorde! :D

    SvaraRadera
  2. Vilka smörrebröd......fynda du i shopen ?

    SvaraRadera
  3. Hannzoo: Mmm, den var mysig och Miróutställningen var jättefin. Jag skulle gärna vilja ha ett par, tre av tavlorna jag såg. Med mycket, mycket pengar på fickan kan man kanske klara en liten, liten, liten sak.
    Kram på dig stumpan.

    Inger: Aldrig fel att äta smörgås i Danmark. Man får i alla fall mer för pengarna än om man köper en Miró. Fynd och fynd... Understa bilden, nedersta hyllan, den vita "pumpa"liknande vasen hamnade i en bärkass som vi medförde hem till åsen.
    Kram från mig

    SvaraRadera
  4. Haha, just den vita pumpavasen tilltalade mig först av allt! Hoppas dagen varit perfekt, har även skickat mail..
    Puss på er!

    SvaraRadera
  5. Yngsta: Dagen var perfekt! Mailet läst, du är en raring..
    Du kan väl önska dig en pumpavas i födelsedagspresent!
    Puss o kram

    SvaraRadera

Om du skriver några ord blir jag väldigt glad. Jag läser alla kommentarer med stort intresse och om jag inte svarar beror det antingen på att att jag rest till bortre Indien eller att jag är död!