onsdag 18 november 2009

Stödet





Vi for till Lund och köpte ett paket med innehåll som jag länge längtat efter. Trotsade vädret - vinden och regnet - bara för att jag skulle få mitt hårda paket.



Ett kamerastativ! Fotograferat snabbt som sjutton. Med blixt (jag avskyr blixtbilder!) eftersom elen försvann en kort stund i en kraftig vindby. Det är vi vana vid här i skogen. Maken lagar just nu mat så snabbt han bara kan om utifall att.
Hoppas huset står kvar i denna stormen också, att träden faller över vägen är vi vana vid...

God middag önskar

Skogseva

2 kommentarer:

  1. Ni har nog värre blåst än vi. Jag undrar bara hur många mm regn som har fallit här idag. Vi har varit på sjukhuset i Borås - det var mörkt när vi körde dit och ännu mörkare när vi körde hem. Kram från storasyster

    SvaraRadera
  2. Storasyster: Det värsta har blåst över nu tror jag och elen har kommit tillbaka efter en stunds frånvaro...
    Kram

    SvaraRadera

Om du skriver några ord blir jag väldigt glad. Jag läser alla kommentarer med stort intresse och om jag inte svarar beror det antingen på att att jag rest till bortre Indien eller att jag är död!