torsdag 26 november 2009

Ibland..

..hinner man bara inte!




God dag på er alla.


Skogseva

4 kommentarer:

  1. Undrar just vad du har hittat på i dag! Själv har jag mest njutit av det aldeles nya lilla barnbarnet. Ja, jag har naturligtvis ägnat mig åt hans storebror också. Min lilla ros har också ett par blommor fortfarande.
    Kram från storasyster

    SvaraRadera
  2. Storasyster: Lång handlingsrunda: grönsaksflickorna, djuraffären, plintaffären, Citygross, tuppbröstaffären, kemtvätten, kakaffären. Städat tvättrummet, vikt tvätt, fikat med snickarna, putsat rostfritt och glas. En har då å stå i..
    Kram från lillasyster.

    SvaraRadera
  3. Vilka snickare?!

    SvaraRadera
  4. Yngsta: De som fixar vårt nya plank!

    SvaraRadera

Om du skriver några ord blir jag väldigt glad. Jag läser alla kommentarer med stort intresse och om jag inte svarar beror det antingen på att att jag rest till bortre Indien eller att jag är död!