lördag 5 juni 2010

Nävorna

Om man inte mår bra i ventriculus gaster har man varken möjlighet eller lust att lämna sitt bidrag till bloggvärlden. Man kan lugnt säga att intestinum crassum sätter p för allt arbete framför datorn.

Läget nu i kväll är något stillsammare och ett liten, liten blomma vill jag gärna lämna över.

En liten näva...






De börjar sträcka sig på höjden och bre ut sig på bredden.

Men det kommer sannerligen inte att bli en marktäckande nävmatta i år.





Men det hade jag inte väntat heller.

Jag är glad över att det lyser lite vitt i runda rabatten.

Men nästa år....


God kväll önskar

Skogseva

2 kommentarer:

  1. Tack för den söta blomman....hur mås det, är det stressen i det organiska ?

    SvaraRadera
  2. Inger: Håll till godo. Snarare smittad med någon stygg bakterie. Mycket bättre nu.. tackar som frågar.

    SvaraRadera

Om du skriver några ord blir jag väldigt glad. Jag läser alla kommentarer med stort intresse och om jag inte svarar beror det antingen på att att jag rest till bortre Indien eller att jag är död!