onsdag 7 juli 2010

Det är för mycket som händer..


..just nu..

Allt går icke att rapportera, så det får bli ett sammandrag.

Någon med svart humor har varit i farten och smyckat "graven",



vid vars kant arbetet med infästningsregeln på huset drogs igång. 


Det gick alldeles utmärkt nere på gråstensgrunden...


...men mindre bra på huset som föll i bitar!

Maken drog sig tillbaka för att hitta en mer hållbar lösning.


Jag lämnade honom i fred och gick in i köket och kokte


rabarbersaft,



och gladdes åt att jag plockat in en vacker pion som står på soffbordet..


..och åt att jag i dag köpt mig en sval solklänning för 199 kronor!

I morgon får det bli en rosrapport.


God kväll önskar 

Skogseva

2 kommentarer:

  1. Jag ler..............:)

    SvaraRadera
  2. Inger: och jag pustar av värme och av lite semesterstress...

    SvaraRadera

Om du skriver några ord blir jag väldigt glad. Jag läser alla kommentarer med stort intresse och om jag inte svarar beror det antingen på att att jag rest till bortre Indien eller att jag är död!