måndag 22 mars 2010

Smörknivsmaterial

Ett kort inlägg - egentligen bara för att testa hur det blir med en uppdaterad bildöverföring = möjlighet till visning av foton i lite större skala. Som vanligt är Prästgårdseva en föregångare, en utluskare och en allmänt duglig kvinna när det gäller sådana här finesser.




Alltnog, fotona illustrerar hur illa det kan gå för en stackars en en vinter som denna.



Tänk om man kunde tälja! Av den knäckta grenen hade det blivit tillräckligt många smörknivar för att räcka resten av mitt, mina barns och barnbarns liv.

Trist att jag aldrig har blivit undervisad i träslöjd.


God middag önskar

Skogseva

1 kommentar:

  1. Kära syster!
    Som vanligt överskattar du mina resurser. I det här fallet har jag fått tips från andra hur man gör. Och du måste byta mall för att kunna utnyttja de större bilderna. Då blir det bra. Lite trix krävs förstås med Headern i den nya mallen..
    Kramar

    SvaraRadera

Om du skriver några ord blir jag väldigt glad. Jag läser alla kommentarer med stort intresse och om jag inte svarar beror det antingen på att att jag rest till bortre Indien eller att jag är död!